El club estrena el seu calendari de pretemporada amb la primera edició d'un torneig cridat a convertir-se en cita fixa del bàsquet femení valencià.
El primer diumenge de setembre, el CB L'Horta Godella va acollir la primera edició de la Copa Ciutat de Godella, un torneig femení de pretemporada organitzat amb la col·laboració de la Diputació de València.
Quatre equips es van donar cita al pavelló: el mateix Acción Informática Godella (1a Divisió Nacional) i tres conjunts de LF2 —TGN Bàsquet Tarragona, Lucentum Alacant i Móstoles—, que es va proclamar campió després de guanyar els seus dos partits i ser reconegut com el millor equip del torneig.
Una jornada de gran nivell competitiu que va deixar una imatge immillorable del pavelló i que naix amb la vocació de convertir-se en una cita fixa a cada inici de temporada.
